Spikes CRM

Omslachtige, dure CRM implementaties

Bedrijven die op zoek zijn naar technologie om hun klantenrelaties te verbeteren, komen vandaag vaak van een kale reis thuis: lange, complexe CRM implementaties en weerbarstige gebruikers die hun oude manier van werken niet willen verlaten... ze vormen helaas al te vaak risicofactoren bij een dure CRM-investering.

Het kan anders!

Het Microsoft Dynamics CRM-platform vormt een antwoord op deze uitdagingen dankzij een krachtige, gebruiksvriendelijke omgeving, aangepast aan de noden van iedere gebruiker. Uw medewerkers krijgen makkelijk toegang tot relevante klantinformatie met rijke functies voor het beheer van marketing, verkoop en service; geïntegreerd met de vertrouwde Microsoft Office Outlook omgeving voor snelle resultaten!

  

Spikes - uw CRM-systeem wordt een System of Engagement

Spikes gaat echter nog een stap verder, en bouwt uw CRM-systeem om tot een geavanceerd System of Engagement dat workflows, connectiviteit en documentbeheer mee integreert binnen uw CRM-platform.

 

Features Microsoft Dynamics CRM

  • Marketing - U plant, lanceert en volgt de resultaten op van marketing campagnes, met workflows die de manuele taken tot een minimum beperken. Microsoft Dynamics CRM helpt u de juiste informatie registeren en communiceren in ieder stadium van uw marketing campagnes.
  • Verkoop - Geef uw vekoopmedewerkers toegang tot klantinformatie, zodat zij minder tijd besteden aan administratie en meer aan verkoopactiviteiten. Met Microsoft Dynamics CRM verkort u de verkoopcyclus en verhoogt u de closing rate bij uw prospecten.
  • Service - Case management, servicehistoriek, contracten en handleidingen binnen handbereik van uw servicemedewerkers en van uw klanten indien u dit wenst. Daarmee draagt Microsoft Dynamics CRM bij tot trouwe en tevreden klanten!