TenderingTogether for Procurement

Hoe gestroomlijnd verlopen uw aankooptrajecten?

Het beheer van aankooptrajecten in de organisatie is een complex gebeuren: identificeren van de initiële behoefte, selectie van leveranciers, prijsonderhandelingen, delen van informatie, beheer van de leverancierscontracten... vaak zijn er heel wat interne en externe personen bij betrokken, waardoor het proces des te moeizamer verloopt.
Traditionele applicaties voor aankoopbeheer zijn vooral gericht op ‘gestructureerde’ informatie, en houden geen rekening met de intensieve samenwerking en communicatie tussen de deelnemers aan het aankooptraject.

 

Nieuwe generatie oplossingen voor Procurement Lifecycle Management

Er valt zoveel meer te rapen met een informatiesysteem dat iedere deelnemer centraal stelt en ook ongestructureerde informatie op een geïntegreerde manier kan verwerken! Productiviteit én kwaliteit gaan erop vooruit: met de nieuwe generatie oplossingen voor Procurement Lifecycle Management, verhoogt u tegelijk het engagement én het werkplezier van iedere deelnemer in het aankooptraject.

 

TenderingTogether: een boost voor de aankooptrajecten

Met TenderingTogether for Procurement kiest u voor een Procurement Lifecycle Management oplossing die het engagement van alle betrokkenen centraal stelt. Daartoe heeft Spikes de mogelijkheden van de nieuwste technologieën (cloud, mobile, social) gecombineerd met een jarenlange ervaring in Workflow en Document Management.

 

Features

TenderingTogether for Procurement biedt u volgende features in één geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing:

  • Aankoopbudgetten
  • Aankoopplanning
  • Aankoopaanvraag
  • Opstellen lastenboek of bestek
  • Leveranciersselectie of contractgunning
  • Behandeling leverconflicten
  • Contractbeheer