Scenario's

Informatie delen en communiceren (intranet en extranet)


Een intranet of extranet is de ideale manier om informatie te delen met een grote groep van mensen. Of het nu gaat om nieuwselementen of aankondigingen, documenten met richtlijnen en procedures, of een boodschap van de CEO, met een intranet of extranet blijft al deze informatie vindbaar en toegankelijk voor alle gebruikers die toegang hebben.

Informatie delen en communiceren (intranet en extranet)Maar dit soort communicatie is al lang geen eenrichtingsverkeer meer. Een modern intranet of extranet biedt de lezer de mogelijkheid om te reageren door te ‘liken’, feed-back te geven, of de informatie te ‘sharen’ met personen die het zeker moeten gelezen hebben. Het intranet en extranet van vandaag beantwoordt aan de sociale-media-verwachtingen die zijn 
ontstaan door het gebruik van publieke sociale-media-sites in ons privé-leven. 

 

Lees verder:

   

KlantenverhalenKlanten: Wil je weten wat we samen met onze klanten hebben gerealiseerd?

 

DoelstellingBedrijfsdoelstellingen: Wil je weten welke bedrijfsdoelstellingen je kan ondersteunen door informatie te delen en te communiceren (intranet en extranet)?

 
  • Kwaliteit verhogen
    Kwaliteit verhogen is een constante zorg. Slechte kwaliteit kost je organisatie niet alleen veel geld, het schaadt ook haar reputatie. IT kan helpen om de kwaliteit in je organisatie te verbeteren.


Spikes dienstenaanbodDienstenaanbod: Wil je weten welk team voor je klaar staat om je te helpen informatie te delen en te communiceren (intranet en extranet)?

 
  • Office 365 Productivity Services
    Het Office 365 team levert je alle nodige kennis en diensten om Office 365 te gebruiken om de persoonlijke productiviteit van je gebruikers en de efficiëntie van je teams substantieel te verhogen.


TechnologieënTechnologieën: Wil je weten welke technologieën je kunnen helpen om gemakkelijk informatie te delen en te communiceren (intranet en extranet)?

 
  • Content Migration Tooling
    Je organisatie heeft massa's informatie verzameld in document die niet verloren mogen gaan wanneer de organisatie naar een (hybride) cloud-infrastructuur evolueert. Met deze tooling helpen we je om ze behouden en over te zetten naar de Cloud.
  • Dynamics CRM Online
    In een wereld waar communicatie en samenwerking voorop staan, is een gecentraliseerd contactbeheer van vitaal belang. Het is immers de basis voor een efficiënte commerciële en operationele werking.
  • Office 365 (Algemeen)
    Office 365 is een reeks van Microsoft tools voor de moderne onderneming waarmee je altijd en overal, en met eender welk device, persoonlijk productiever kan zijn, en efficiënter kan samenwerken met collega’s, partners en klanten.
  • Office 365 (SharePoint)
    Azure is gekend als het cloudcomputingplatform van Microsoft. Minder gekend zijn de Azure services die het u mogelijk maken om toepassingen uit te breiden met mogelijkheden die normaal enkel zijn weggelegd voor de allergrootsten.
  • Office 365 (Yammer)
    Yammer is je sociale bedrijfsnetwerk dat je medewerkers helpt om de in contact te komen met de juiste collega's en er ideeën en informatie mee te delen, en sneller betere resultaten te leveren door te werken als een netwerk.


Spikes visieVisie: Wil je de visie van Spikes kennen m.b.t. informatie delen en communiceren (intranet en extranet)?

 
  • Social Collaboration without Social Communication? 
    Every employee in an organization is an individual who works in one or more teams or groups: project team(s), workgroup(s), committee(s) and/or business process(es). The common denominator of all these groups is that the members of the group have a collective objective to deliver something. Part of the ‘working together’ in these groups is the sharing of information and working on that information together.