Scenario's

Klantencontacten en -opportuniteiten beter opvolgen


Elke efficiënte organisatie zorgt dat haar medewerkers op een productieve manier kunnen samenwerken. Informatie delen is een onderdeel van elke samenwerking. Over de voorbije jaren hebben IT-oplossingen geholpen om documenten te centraliseren en te delen, conversaties te centraliseren en te delen taken, team kalenders, etc.

Klantencontacten en -opportuniteiten beter opvolgenVoor contactgegevens is dat in vele gevallen nog niet het geval. Contactgegevens blijven verborgen in individuele contactdatabases (zoals b.v. Outlook), met alle inefficiënties vandien: elke medewerker moet zelf contactgegevens opslaan en onderhouden, er ontstaan verschillen, etc.

Het belangrijkste nadeel daarvan is echter dat er ook geen beeld kan ontstaan van alle contactmomenten hebben plaatsgevonden met een klant, terwijl dat juist wel de basis is voor een actief klantenbeheer.

Spikes helpt je om de volgende stap te zetten in een verhoogde team-efficiëntie door klantencontacten en contactmomenten te centraliseren en te delen.
 

Lees verder:

   

KlantenverhalenKlanten: Wil je weten wat we samen met onze klanten hebben gerealiseerd?

 

DoelstellingBedrijfsdoelstellingen: Wil je weten welke bedrijfsdoelstellingen je kan ondersteunen door klantencontacten en -opportuniteiten beter op te volgen?

 
  • Omzet verhogen
    Bedrijven opereren in een competitieve markt. De klanten worden veeleisender. Hoe kan je IT inschakelen om je toekomst te verzekeren?


Spikes dienstenaanbodDienstenaanbod: Wil je weten welk team voor je klaar staat om je te helpen om klantencontacten en -opportuniteiten beter op te volgen?

 
  • Office 365 Productivity Services
    Het Office 365 team levert je alle nodige kennis en diensten om Office 365 te gebruiken om de persoonlijke productiviteit van je gebruikers en de efficiëntie van je teams substantieel te verhogen.


TechnologieënTechnologieën: Wil je weten welke technologieën je kunnen helpen om klantencontacten en -opportuniteiten beter op te volgen?

 
  • Dynamics CRM Online
    In een wereld waar communicatie en samenwerking voorop staan, is een gecentraliseerd contactbeheer van vitaal belang. Het is immers de basis voor een efficiënte commerciële en operationele werking.


Spikes visieVisie: Wil je de visie van Spikes kennen m.b.t. het beter opvolgen van klantencontacten en -opportuniteiten??

 
  • 5 tinten mobiel grijs
    Mobiele devices zijn niet meer weg te denken uit ons privé-leven, en nemen ook in het bedrijfsleven snel aan belang. Hoe snel? En in welke mate? Deze blogpost beschrijft 5 niveau’s van mobiele integratie in de IT van een organisatie. 
  • Wie zijn de concurrenten van Spikes?
    Men vraagt mij regelmatig: ”Wie zijn de concurrenten van Spikes?” Het klassieke antwoord is dan: “De grote systeemintegratoren van België.” (Ik noem geen namen.) Dat is natuurlijk niet waar. Onze echte concurrenten zijn Viber, Facetime, WhatsApp, SnapChat, Messenger, Facebook, Doodle, Google Docs, Dropbox, en vele andere. Ik verklaar me nader. 
  • Zo wordt u Business 4.0
    Business 4.0 staat voor de moderne IT-omgeving die u nodig heeft voor een betere service aan uw klanten en voor tevreden medewerkers.