Technologieën

Dynamics CRM Online


Dynamics CRM Online

 
De basis: contactbeheer De basis van Dynamics CRM Online is het contactbeheer, waarmee je de gegevens kan beheren van al je klanten, leveranciers, business partners en leden, inclusief de contactinformatie van alle contactpersonen in die organisaties.
Op dat contactbeheer is een rijke functionaliteit gebouwd waarmee je een aantal sleutelfuncties in je organisatie kan ondersteunen (zie hierna)
 
Marketing Met Dynamics CRM Online kan je marketingcampagnes definiëren en de effecten ervan zichtbaar maken. Ook ‘Social Listening’ tools zijn geïntegreerd.
 
Verkoop Mat Dynamics CRM kunnen je verkopers hun verkoopopportuniteiten vastleggen en opvolgen. Elke verkoper heeft zijn persoonlijk dashboard om onmiddellijk te zien wat de stand van zaken is. Maar ook de Sales Manager kan met zijn dashboard volgen of de targets worden gehaald of waar moet worden ingegrepen.
 
Call Center en Support Dynamics CRM biedt de nodige functies aan om je Call Center of helpdesk de nodige ondersteuning te geven bij de verwerking van vragen en problemen van klanten. Via de workflows die in het tool geïntegreerd zijn worden automatisch de juiste medewerkers bij de verwerking betrokken.
 
Ledenbeheer Voor organisaties met een professioneel ledenbeheer is Dynamics CRM het ideale werkmiddel om ledenorganisaties en –personen te verwerken.
 
Werk samen In combinatie met Office 365 kunnen medewerkers in Dynamics CRM Online samenwerken collega’s en klanten.
 
Mobiele toegang En natuurlijk is Dynamics CRM Online op een beveiligde manier mobiel toegankelijk zodat mobiele gebruikers niets van de kracht ervan moeten missen wanneer ze onderweg zijn.
 
 

Lees verder:

   

KlantenverhalenKlanten: Wil je weten wat we samen met onze klanten hebben gerealiseerd?

 

Gebruiksscenario'sScenario's: Wat wil je doen met behulp van Dynamics CRM Online?

 
  • Dochterbedrijven integreren op organisatiegebied 
    Als je bedrijf sterk is gegroeid door aquisities en fusies, wordt je el snel geconfronteerd met barrières tussen filialen. Een uniform communicatieplatform neemt dan alle hindernissen weg om open met iedereen te kunnen communiceren en samen te werken. 
  • Een lange-termijn IT-plan opstellen 
    Om te weten welke richting je moet uitgaan, moet je eerst je doel bepalen. Daarna kan je je pas afvragen hoe nieuwe IT-technologie je kan helpen om dat doel te bereiken. 
  • Eender waar kunnen werken (NWOW) 
    'Werk is niet waar je bent, maar wat je doet'. Voor een efficiënte werking moeten medewerkers vanop eender welke plaats toegang hebben tot bedrijfsgegevens en -toepassingen. 
  • IT-kosten verlagen en variabel maken 
    Door je datacenter uit te breiden met de cloud (Office 365 en Azure) kan je een hoger niveau van diensten leveren aan een lagere en flexibele kost.  
  • Kennis beheren en delen 
    Organisaties die er in slagen om kennis onder medewerkers te delen, zijn succesvoller. Kennis ontstaat uit mensen, conversaties, documenten en hun relaties. 


Spikes dienstenaanbodDienstenaanbod: Wil je weten welk team voor je klaar staat met zijn dienstenaanbod o.b.v. Dynamics CRM Online?

 
  • Office 365 Productivity Services
    Het Office 365 team levert je alle nodige kennis en diensten om Office 365 te gebruiken om de persoonlijke productiviteit van je gebruikers en de efficiëntie van je teams substantieel te verhogen.